امیر صالحامیر صالح، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

بزرگ صالح کوچکم

این روزها...

1393/11/29 9:25
نویسنده : مامان هانیه
198 بازدید
اشتراک گذاری

امیر صالحم برای تو مینویسم برای تو که وقتی بزرگ شدی این مطالب رو بخونی و حس خوبی پیداکنی...

این روزها با این که خیلی نمیتونی کامل صحبت کنی فقط در حد کلمه به کلمه ولی خیلی قشنگ صلوات میفرستی و ابتداش رو با صدای بلند شروع میکنیمحبتاکثر صبح ها برایت چهارقل رو میخونم و تو هم با من همراهی میکنی و کلمات اخر هر ایه رو میخونی همیشه دوست داشتم که قاری قران باشی هر وقت که صدای کودکی رو میشنوم که داره با صوت قران تلاوت میکنه دلم میلرزه و بسیار لذت میبرم ولی خودت تصمیم گیرنده هستی که انتخاب کنیسوالبوس

چند وقت پیش هم متوجه شدم که دندان های کرسیت در امده یکسالی میگذره از اخرین دندان دراوردنت نمیدونم چرا طولانی شد هر وقت بی اشتها میشدی میگفتیم اهان میخواد دندون در بیارهخندونک

این روزها وقتی برات شعر میخونم خیلی دوست داری و بعدش هی تکرار میکنی شر شر یا هر وقت شبها میخوای کنار پدرت بخوابی میگی قصه آرامراستی یه یک هفته ای هم هست که خودت میخوابی شبها و بهت میگم افرین پسرم دیگه بزرگ شده خودش میخوابه و شروع میکنم به داستان تعریف کردن این جوری بهتر کنار میای .

 

همیشه در پناه حق شاد وسلامت باشیمحبتآرام

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان لیلا
11 اردیبهشت 94 9:00
آهنگ خوش سه تار تقدیم تو باد ، آرایش گلهای بهار تقدیم تو باد . گویند که عشق هدیه پاک خداست ، این هدیه هزار بار تقدیم تو باد . تولدت مبارک عزیزم
مامان هانیه
پاسخ
ممنونم
ĸoѕαr
12 اردیبهشت 94 15:16
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا